Bloc d'ensenyament de llengües

dimecres, 11 de juny del 2008

Finale – allegro vivacissimo

Això ja s'acaba! I s'acaba DEL TOT! Amb permís dels exàmens de juny, és clar. He triat aquest títol perquè, no ens enganyem, no em sap greu acabar la carrera, ni tinc nostàlgia, ni res de res. Finale.

La veritat és que m'ho he passat molt bé fent aquest bloc i llegint els blocs de la meva comunitat. Són experiències enriquidores. He vist que hi ha força gent amb ganes de dedicar-se a l'ensenyament de llengües (si més no, de tenir-ho com a opció). Jo us animo molt a fer-ho per un motiu totalment interessat: tinc una filla de 8 anys i m'encantaria que algú de vosaltres fós la seva professora d'anglès (o el seu professor).

Per als qui esteu animats, el mestre Forges també té un acudit:



1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Eva!!!
me ha hecho mucha gracia tu blog :) jeje... y la última imagen es genial xD... sin embargo, creo que a mi sí que me da algo de pena acabar la carrera :( ... no por el estrés que vivimos, ni el sistema ni nada jjeje, pero sí que hemos vivido experiencias muy interesantes, hemos aprendido mucho y hemos crecido como personas... y no sé, tengo MUCHAS ganas de acabar ya, pero pena sí que me da :S jeje
en fin, me ha gustado pasar por aquí y por algunos otros blogs ;)
un beso,
Liana